وزیر بهداشت: حرمت شکنی جامعه پزشکی خدمت به مردم نیست

hashemi17-84

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کسانی که در رسانه ها علیه جامعه پزشکی اظهار نظر می کنند به جامعه خدمت نمی کنند.

سید حسن هاشمی امروز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی مرکز جامع درمان سرطان در بیمارستان حضرت رسول (ص) تهران از رسانه ها خواست از انتشار اظهار نظرهایی که به حرمت جامعه پزشکی آسیب می زند خودداری کند.

هاشمی گفت : پزشکان واسطه شفای مردم هستند و رسانه ها نباید لکه های کوچک را بزرگ کنند.

وی افزود: رسانه ها در مورد یک بخیه کوچک بلایی سر وزارت بهداشت آوردند که درست نبود و اظهارنظرهایی منتشر شد که واقعیت نداشت جامعه پزشکی اعم از پزشک، پرستار و پیراپزشک همه واسطه شفای مردم هستند و باید حرمت آنان حفظ شود.

(Visited 288 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. دکتربهمن مشفقی

    اگر ارگان ها و سازمان های مسئول نظیر وزارت بهداشت ودرمان و سازمان نطام پزشکی در چنین مواردی بلافاصله اطلاع دقیق به مردم می دادند، بدون شک آن هیاهو های بسیار برای هیچ رخ نمی دادو البته این نه اولین مورد است و نه آخرین مورد دراین زمینه ها خواهد بود. بنابراین جادارد توجه ی جدی به این مسئله و نظایر آن شود. من به عنوان مخاطب آن هیاهو از همان آغاز در انتظار این بودم که هرچه سریع تر وزارت بهداشت و درمان نظر دقیق خود را اعلام دارد.
    جا وزمان اعلام کردن این نظر الان نبود بلکه می بایست از همان آغاز به مردم اعلام می شد که : …رسانه ها در مورد یک بخیه کوچک بلایی سر وزارت بهداشت آوردند که درست نبود و اظهارنظرهایی منتشر شد که واقعیت نداشت جامعه پزشکی اعم از پزشک، پرستار و پیراپزشک همه واسطه شفای مردم هستند و باید حرمت آنان حفظ شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*