بازدید و بررسی اجرای طرح «مجتمع های سلامت» از سوی هیات منتخب انجمن پزشکان عمومی ایران



salamat_tab

به دعوت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گروهی از سوی انجمن پزشکان عمومی ایران از مجتمع های سلامت تبریز بازدید کردند. این بازدید به منظور بررسی اجرای این طرح و ارزیابی آخرین وضعیت آن در روز چهارشنه ۱۶ دی ماه ۹۴ انجام شد.

در این برنامه ابتدا آقای دکتر تبریزی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به طور مبسوط  به ارائه گزارشی از ایده ایجاد این طرح،مطالعات و پژوهش های انجام شده  قبل از اجرا، فواید و آثار مثبت آن به عنوان یک فرصت جهت ارائه خدمات جامع سلامت پرداخت.

دکتر تبریزی مجتمع سلامت را یک سازمان خدمت با بسته خدمتی جامع  و سرانه روشن برای ارائه خدمت به یک جمعیت در منطقه تعریف شده دانست.

بازدید کنندگان سپس در قالب دو گروه از مجتمع های سلامت آزادی و چشم انداز بازدید کرده و از نزدیک ضمن گفتگو با کارکنان و پزشکان شاغل در این مراکز، روند اجرای طرح را بررسی کردند.

برنامه در نوبت عصر با حضور معاون بهداشتی دانشگاه ادامه یافت و اعضای اعزامی انجمن پزشکان عمومی به بیان نقطه نظرات و سوالات خود در خصوص ابهامات و مشکلات و فرصت ها و تهدید های این طرح پرداخته و آقای دکتر تبریزی نیز به سوالات پاسخ دادند.

salamat_33_tab photo_2016-01-08_08-45-20 salamat_tab2

(Visited 547 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. سلام
    کاش میپرسیدند که پزشکان شاغل در مجتمع سلامت چقدر حقوق میگیرند.و در استخدام چه اداراتی هستند و چطور به هر نحوی با شبکاری در محل کار استخدامی خود صبحکاری را در مجتمع میگذرانند.
    دریافتی کل مجتمع را با هزینه آن مقایسه و ببینید چرا باید برای خدماتی که قبلا موجود بود و فقط باید کمی اصلاح ونظارت میشد یک واسطه گذاشته اند. تا سرانه را با بیگاری دیگران در جیب خود بریزد.
    مسئولین مجتمعهارا چطور و با کدام فراخوان انتخاب و این حجم پول را در اختیار انها گذاشته اند.

    موضوع خیلی ساده است !!!!!!!!!!!!!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*