گزارش پنجمین همایش فصلی و سومین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشکان عمومی ایران

IMG_1441 2

هفتم تا نهم بهمن‌ماه امسال (۱۳۹۴)، سالن همایش‌های رازیِ برج میلاد میزبان هزاران پزشک عمومی در مراسم پنجمین همایش فصلی و سومین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشکان عمومی ایران بود. این مراسم که با هدف توانمندسازی علمی و حرفه‌ای طب عمومی برگزار شد، شعار «طب عمومی، بنیان ارائه خدمات نظام سلامت» را در بر داشت.

دکتر حسن بدرنیا، مسئول کمیته پشتیبانی این همایش در گفتگو با خبرنگار سایت انجمن پزشکان عمومی گفت: «این همایش به همت دوستان مختلف انجمن و گروه‌های مختلف، مدیر اجرایی، رییس همایش، محمدزاده، متقیان، مروتی و دوستان دیگر دبیرخانه شکل گرفت که ما با آنها در برگزاری چنین مراسمی، همکاری بهینه داشتیم».

دکتر حسن بدرنیا

دکتر حسن بدرنیا

به گفته دکتر بدرنیا، بخش ثبت نام، بخش دبیرخانه و بخش نمایشگاه از برنامه‌های جانبی این همایش بودند. وی از برگزاری چنین مراسمی با این کیفیت ابراز رضایت کرد و یادآور شد: «تمام غرفه‌های نمایشگاه پر شده است. قسمت علمی هم به کمک آقای دکتر سجادی جمع آوری و برنامه‌ریزی شده است».

بد نیست بدانید که براساس اعلام مسئول کمیته پشتیبانی این همایش، این مراسم حدود ۱۶۰۰ نفر شرکت‌کننده در دو شیفت کاری صبح و عصر داشته است که از تاریخ ۷ بهمن تا ۹ بهمن ۱۳۹۴ به مدت ۳ روز برگزار شده است.

وی در ادامه با معرفی فعالیت‌های صورت‌گرفته در پنجمین همایش فصلی و سومین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشکان عمومی ایران، اشاره‌ای به مهم‌ترین این برنامه‌ها داشت: «مروری بر کورس قلب، تجویز و مصرف منطقی آنتی‌بیوتیک‌ها، بیماری‌های شایع و تازه‌های مراقبت از پوست، بیماری‌های عفونی (اسهالی و تنفسی) و دیابت توسط دبیران علمی این همایش که دکتر منوچهر قارونی، دکتر سیدحمید خویی، دکتر مرتضی حیدری، دکتر مینو محرز و دکتر علیرضا استقامتی بودند، برگزار شد».

بدرنیا در نهایت از مسئول کمیته انفورماتیک و ثبت اینترنتی این همایش تشکر کرد و گفت: «تعداد زیادی از افراد توانستند از طریق سیستم ثبت‌نام آنلاین جدید انجمن ثبت‌نام و کارت خودشان را به راحتی دریافت کنند».

(Visited 504 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. هاجرتندگويان

    این همایش و کورس قلب خصوصاً برای بنده فوق العاده بود من ازشاگردان دانشگاه تهران و از شاگردان دکتر قارونی بوده ام و همیشه مباحث ًزیبای ایشان برأیم دلنشین بوده و هست وخواهر بود و هر بار که از ایشان مطالب قلب را بشنوم شاکرم از خدا که من ایشان را دیده ام و به عنوان استاد بهره برده ام هیچوقت اضطراب های سر گزارش صبحگاهی برای همکاران رزیدنت و أنترن داخلی در امیر اعلم را هم از یاد نبردم
    درستی و نرمی بهم در به است
    چو جراح که …..ومرهم نه است
    به یاد استادان بزرگی چون دکترگوارش عزیزمان از همکاران دکتر در بیمارستان امیر اعلم اقای دکتر قدیمی که خیلی زود و با ناباوری تمام از دستشون دادیم
    امید که عمر أمثال استاد قارونی با برکت و طولانی باشد و شاگرد پرور
    دست مریضاد بر مادری که چنین استادی پروراند و استادان قبلی ایشان
    امید که ما هم شاگردان مفیدی باشیم
    من به عنوان پزشک عمومی در بخش قلب بیمارستان نفت یک ماه هست کارمیکنیم و عمق احتیاج به این مطالب برای من درک میشد باز هم از همه افراد برگزار کننده و أساتید محترم که قبول زحمت کرده بودند کمال تشکر را دارم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*