نامه‌ی دلجویی شرکت «مای» از پزشکان عمومی

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: در پی اعتراض پزشکان عمومی به پخش تلویزیونی تیزری تبلیغاتی که به مردم توصیه می‌کرد برای انتخاب ضدآفتاب مناسب به پزشکان متخصص مراجعه کنند، شرکت تولیدکننده‌ی این محصول با ارسال دومین نامه‌ به انجمن پزشکان عمومی ایران، این پیام را اشتباه ناخواسته‌ی بخش تبلیغات شرکت عنوان و از پخش آن ابراز تاسف کرد.
در نامه‌ی شرکت تولیدی محصولات آرایشی- بهداشتی «مای» که به‌دنبال رنجش همکاران پزشک عمومی از پخش تیزر تبلیغاتی و انعکاس گسترده‌ی آن در فضای مجازی نوشته شد، بر جایگاه بی‌بدیل پزشکان عمومی در ارایه‌ی خدمات و مراقبت از سلامت هم‌میهنان و اهتمام عملی شرکت در تداوم و گسترش فعالیت‌های بهداشتی خود با اتکا بر توان علمی و حرفه‌ای پزشکان عمومی تاکید شده است.
پیش از این نیز مدیران این شرکت پس از مذاکرات اولیه با مسوولان انجمن پزشکان عمومی و آگاهی از دیدگاه‌ها و انتظارات به‌حق همکاران و تبیین علل رنجش عمیق پزشکان عمومی از این موضوع، طی نامه‌ای به دکتر عباس کامیابی، رییس انجمن پزشکان عمومی ایران، در صدد رفع کدورت خاطر همکاران برآمده بودند که پاسخ ایشان با تبیین علل رنجش همکاران، موضع انجمن در حراست و صیانت از شان و جایگاه حرفه‌ای طب عمومی و انتظارات پزشکان عمومی در شرایط پیش‌آمده را در بر داشت.
به‌دنبال این نامه‌نگاری، نشستی رسمی با حضور مدیر عامل و مدیر علمی شرکت «مای» و رییس و اعضای هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی تشکیل شد که با برخورد منطقی و اهتمام جدی شرکت «مای» برای دلجویی از همکاران و اعلام تمایل عمیق آن شرکت برای تداوم همکاری بنیادین با سطح اول ارایه‌ی خدمات سلامت، منجر به نوشتن نامه‌ی دوم این شرکت شد. My

(Visited 397 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. دکتربهمن مشفقی

    دوستان و همکاران چه ذوق زده شدند ! جنبه ی تبلیغ نامه برای معرفی محصولش ، بارز تر از عذر خواهی بود !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*