توافق انجمن پزشکان عمومی با انجمن متخصصان پوست: تفاهم‌نامه سال ۹۴ مبنای مذاکرات بعدی شود

65

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: در نشست صبح امروز انجمن پزشکان عمومی با انجمن متخصصان پوست ایران، مقرر شد تفاهم‌نامه سال گذشته این دو انجمن مبنای مذاکرات بعدی دو انجمن قرار گیرد.
در این نشست که به‌دنبال بروز اختلافات اخیر بین دو انجمن به دعوت کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت تشکیل شده بود، همچنین مصوب شد به‌منظور حل اختلافات بین‌رشته‌ای و تبیین جایگاه حرفه‌ای دو رشته، نمایندگان دو انجمن طی یک ماه آینده با انجام مذاکرات کارشناسی بر پایه تفاهم‌نامه خرداد ۹۴ حدود صلاحیت‌ها را بررسی کنند و در صورت رسیدن به توافق، نتیجه نهایی از مجاری قانونی (نظام پزشکی و وزارت بهداشت) تصویب و ابلاغ شود.
همچنین توافق شد حوزه زیبایی به‌عنوان یک مبحث بین‌رشته‌ای در مراحل بعدی با حضور سایر انجمن‌های مرتبط مورد توجه قرار گیرد و به‌صورتی نظام‌مند و با نگرش سلامت‌نگر و سطح‌بندی شده سازماندهی شود.
در پایان دو انجمن توافق کردند به‌منظور حفظ منزلت جامعه پزشکی و تقویت فضای تعامل و کارشناسی، از کشیده شدن مسایل مورد اختلاف به فضای رسانه‌ای و عمومی پرهیز کنند و نتایج مذاکرات به‌صورت شفاف و مشترک اطلاع‌رسانی شود.
در این نشست که در محل کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت تشکیل شده بود، علاوه بر روسا، نواب رییس و دبیران دو انجمن نیز شرکت داشتند.

(Visited 254 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

یک نظر

  1. احمد عبدالهي

    سلام .

    اتفاقا بهتره رسانه ایی بشه تا این متخصصصین یکم به خودشون بیان . اگه فشار رسانه نبود تا بحال وزارت خانه به اتفاق پوستی ها انجمن پزشکان عمومی رو تخته کرده بودن .و حتی حاضر نبودن پزشکان عمومی رو به اتاقشون راه بدن .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*