چگونه در انتخابات الکترونیکی شعب انجمن پزشکان عمومی ایران شرکت کنم؟

شرکت در انتخابات الکترونیکی بسیار ساده است. البته قبل از آن باید حتما عضو پیوسته انجمن باشید. اگر هنوز عضو انجمن نشده‌اید با مراجعه به سامانه عضویت می‌توانید عضو شده یا در صورت انقضا آن را تمدید کنید.

شخص واجد شرایط برای رای دادن، عضو پیوسته شاغل در حوزه جغرافیایی همان شعبه است که حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل برگزاری انتخابات نسبت به عضویت (شامل ارسال مدارک و پرداخت حق عضویت) اقدام کرده و تاییدیه نهایی را دریافت کرده باشند و یا در صورت انقضای عضویت جهت تمدید آن اقدام کرده باشند.

توجه: انتخابات به صورت الکترونیکی و توسط تلفن همراه (شماره موبایل) انجام میشود. لذا ثبت شماره تلفن همراه اعضا در سامانه عضویت انجمن الزامی است و در غیر این صورت هرچند که عضو انجمن هستند، اما به دلیل نقص اطلاعات قادر به شرکت در انتخابات نخواهند بود.

فرایند شرکت در انتخابات:
در روز برگزاری انتخابات یک پیامک به شماره موبایل شما ارسال می‌شود که حاوی یک لینک است. با کلیک روی آن لینک یک کد تاییدیه دریافت می‌کنید که پس از درج آن به صفحه انتخاب کاندیداها هدایت شده و می‌توانید رای خودتان را ثبت کنید. در صورت نیاز می‌توانید راهنمای تصویری گام به گام شرکت در انتخابات شعب انجمن را مشاهده بفرمایید:

راهنمای تصویری گام به گام شرکت در انتخابات شعب انجمن

 

 

(Visited 408 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*