بیانیه مجمع انجمن‌های علمی پزشکی فارس درباره هتک حرمت جراح بیمارستان ممسنی

anjoman

دبیر مجمع انجمن‌های علمی پزشکی استان فارس در تماس با سایت انجمن پزشکان عمومی ایران گفت: امشب جلسه اضطراری هیات مدیره با حضور رییس انجمن جراحان عمومی فارس، دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی شیراز و یک کارشناس حقوقی برگزار شد. در این نشست پس از گزارش جامع و مستند نماینده انجمن جراحان عمومی از ماجرای بیمارستان ممسنی و همچنین توضیحات و تذکرات به‌جای دادستان نظام پزشکی شیراز، متن بیانیه مجمع تهیه و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

به گفته دکتر حمید خاکسار، در این بیانیه مجمع انجمن‌های فارس به نمایندگی از ۳۵ انجمن علمی پزشکی استان هتک حرمت، برخورد نامناسب و غیرانسانی با همکار جراح عمومی کشیک بیمارستان ممسنی را محکوم کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه، مجمع انجمن‌ها از تمامی بیانیه‌های انجمن‌ها و نهادها و تشکل‌های پزشکی درباره این واقعه ناگوار حمایت کرد و همچنین از واکنش سریع و به‌جای وزیر محترم بهداشت و درمان، نظام پزشکی های شیراز و نوراباد ومسوولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر مسولین استانی در این راستا قدردانی شد.

به گفته دبیر مجمع انجمن‌های علمی پزشکی استان فارس، در پایان هیات مدیره مجمع خواستار رسیدگی عاجل و برخورد قانونی و لازم با متخلفین این رخداد شد و درخصوص متشنج‌تر شدن فضای عمومی جامعه پزشکی کشور در صورت هرگونه مسامحه و یا کوتاهی در رسیدگی عاجل به این موضوع به مسوولین هشدار داد.

 

heiaat

(Visited 418 times, 1 visits today)

درباره‌ Iranian Society General Physicians

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*